FANDOM

Kurczak z kosmosu.jpg
Kurczak z kosmosu - pierwszy odcinek z serialu Chojrak – tchórzliwy pies, odcinek wprowadzający.

Fabuła Edytuj

Na farmę przylatuje kurczak z kosmosu. Chojrak chce ostrzec przed nim swoich właścicieli, lecz oni nie dostrzegają zagrożenia. Pies znajduje go w kurniku, gdzie robi krzywdę kurom. Gdy Muriel Motyka przychodzi, wszystko wygląda spokojnie i nie ma nigdzie kur. Bierze jajka od kosmicznego kurczaka. Chojrak próbuje powstrzymać najeźdźcę, lecz ten go zamyka w kurniku. W tym czasie, Muriel robi jajecznicę dla Eustachego z zabranych mu jaj. Po ich konsumcji, Eustachy zaczyna się dziwnie śmiać, aż przemienia się w kurczaka. Chojrak wydostaje się i strzela w kurczaka z kosmosu z procy. Ten się denerwuje i zaczyna pojedynek z psem. Gdy kurczak przegrywa, wyciąga laserową spluwę i strzela. Laser odbija się od różnych obiektów, aż trafia w kurczaka. Eustachy przemieniony w kurczaka chce zrobić krzywdę Muriel, lecz Chojrak strzela w niego z broni laserowej i zamienia się w proch. Wszystko kończy się dobrze.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny odcinek, w którym nie ma dialogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki