FANDOM

Muriel.jpg
Muriel Motyka (ang. Muriel Bagge) – fikcyjna postać z serialu animowanego Chojrak - tchórzliwy pies.

Opis postaciEdytuj

Żona Eustachego. Właścicielka oraz najbliższa osoba dla Chojraka, który ratuje ją zawsze ze wszelkich opresji. Jest przyjazna, serdeczna i optymistycznie nastawiona do świata. Nie martwi się niczym, często nie dostrzega grożących jej niebezpieczeństw. Jest świetną kucharką, która do wszystkiego zawsze dodaje kroplę octu, przez co jej potrawy wygrywają we wszystkich konkursach kulinarnych. Gdy się wścieka (najczęściej na męża), przywołuje go po imieniu i nazwisku oraz uderza go w głowę wałkiem do ciasta. Najprawdopodobniej urodzona przed 1930 rokiem, ma lub miała jedną siostrę (można to wywnioskować z odcinka Fryzjer Fred). Ma szkockie korzenie. Gra na gitarze, często otrzymuje propozycje koncertów. Nie przepada za swoją teściową.

WyglądEdytuj

Muriel jest pulchną staruszką o kręconych siwych włosach. Ma bardzo słaby wzrok, bez okularów jest niemal zupełnie ślepa. Co ciekawe, bez nich także nie słyszy. Nosi oliwkową sukienkę, żółty fartuszek i czarne kalosze.

W serialu dubbinguje ją:

  • w Polsce – Miriam Aleksandrowicz
  • w USA – Thea White

Więcej z Fandomu

Losowa wiki